You are currently viewing כיצד לבחור פתרונות תאורה לגינה
beautiful lamp in house

כיצד לבחור פתרונות תאורה לגינה

אם יש לכם חצר או גינה, ואינכם בטוחים באיזו תאורה להשקיע, או מדוע בכלל כדאי להשקיע בתאורה לגינה, כדאי שתקראו את המידע הבא! תאורת חוץ היא תחום חשוב בכל בית, גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינה עיצובית. אנו שוהים בגינה בשעות הערב וחשוב שתהיה בה תאורה לחצר, אנו מעוניינים שהחצר תהיה מוארת כדי למנוע מאורחים לא רצויים להתקרב לבית, וכמובן שהנושא העיצובי לא פחות חשוב. תאורה לגינה נחלקת למיקומים שונים בגינה, ויש לבחון את רמת הפיזור וההארה של תאורת חוץ מקצועית.

מדוע חשוב ליצור תאורת חוץ מתאימה לגינה?

חשוב מאוד ליצור תאורה לגינה מכיוון שזהו אחד החללים של מרחב הבית שלכם, למרות שהוא לא בתוך הבית. יש נטייה טבעית לחשוב שהגינה אינה צריכה תאורה, הרי מוארת כל היום בתאורת השמש הטבעית. אולם מה לגבי שעות הערב? חשוב מאוד להשקיע בתאורת חוץ איכותית אשר תיתן לכם הרגשה ואווירה נעימה כאשר תשבו בחצר שלכם, וגם תאיר את המקום כמו שצריך. אפשר לעשות זאת באמצעות גופי תאורה מעומעמים אשר מייצרים פיזור רחב יותר של האור. אפשר לעשות זאת באמצעות גופי תאורה מעומעמים אשר מייצרים פיזור רחב יותר של האור ויכולים לייצר אווירה אינטימית יותר בגינה.

beautiful lamp in house

גופי תאורה מתאימים לגינה

גופי תאורה מתאימים לגינה, יכולים לעשות את העבודה ולעזור ליצור את האווירה הרצויה לכם בגינה. אם תגדילו ותצרו מערכת חכמה ופיזור חכם של האור (זה יכול לקרות באמצעות חיישן תנועה שמדליק את האור כשיש תנועה בגינה), תוכלו גם להגדיל את התאורה בחצר, גם לחסוך כסף מיותר על תאורה שפועלת כאשר אין אף אחד בחוץ, וגם כמובן להוסיף לאווירה הנעימה בגינה ובחצר, ולעיצוב שלהם.

גופי תאורה עמידים בפני מזג אוויר

תחום נוסף שחשוב לשים לב אליו כאשר אתם בוחרים תאורה לגינה הוא עמידות בפני תנאי מזג האוויר השונים בין אם מדובר בלחות במרכז הארץ או ביובש ושמש חזקה בדרום הארץ, חשוב לוודא שגופי התאורה שתבחרו להשתמש בהם אטומים לחלוטין ולא יכולים להיכנס אליהם מי גשמים או לחות.

התייעצות עם אנשי מקצוע ויועצי תאורה

אנו ממליצים לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום התאורה על מנת לייצר את התאורה המתאימה והטובה ביותר לחצר ולגינה שלכם. אנשי המקצוע שלנו בגולדן לייט ישאלו אתכם מספר שאלות אינפורמטיביות על מנת לקבל מידע על גודל החצר, למה היא משמשת, חלקים שונים בה, היכן חשוב לכם שיהיה מואר, אילו סוגים של תאורה אתם אוהבים וכו'. לאחר איסוף הנתונים נוכל להמליץ לכם בדיוק מה סוג התאורה המתאימה לכם באופן המיטבי ביותר מכל הבחינות: אסתטית ועיצובית, תקציבית, בטיחותית ומקצועית.