You are currently viewing גופי תאורה למטבח
Modern interior design room with panoramic windows

גופי תאורה למטבח

אחד החללים המרכזיים והעיקריים בבית, בכל בית, הוא המטבח. מעבר להיותו המקום שמספק את צרכינו כשאנו רעבים, הרי שאוכל, תרבות וחברה, נהיו כמעט אחד בתקופה המודרנית. אנו מקיימים מפגשים חברתיים ותרבותיים באמצעות אוכל, וזהו אחד הדברים שמאחד את כולם.
החשיבות של מראה המטבח, העיצוב שלו והאופן בו הוא מואר, הינם עצומים. רק בשנים האחרונות זה נהיה ברור שההבדל בין תאורה חמה לתאורה קרה למשל, משפיע באופן ניכר על הסביבה, על הניראות, ותאמינו או לא, גם על מצב הרוח שלנו. הפעם נעשה זום אין על נושא גופי תאורה למטבח, וכיצד ניתן לשלב גופי תאורה מעוצבים למטבח.

גופי תאורה מעוצבים למטבח

בבואנו לתכנן תאורה למטבח, עבור נכס חדש או עבור שיפוץ של נכס, חשוב לקחת בחשבון שניתן לשלב מספר גופי תאורה רלוונטיים:

גופי תאורה שקועים למטבח

גופי תאורה שקועים אלו גופים שקועים בתקרה או בקיר, לא ניתן לראות את גוף התאורה עצמו, אלא את התאורה בלבד. גופי תאורה אלו מומלצים מאוד בתחום של תאורה למטבח, כיוון שהם אסתטיים, נקיים במראה, ודבר זה משפיע על ניראות המטבח באופן כללי, כאחד המקומות שהניקיון שלהם נמצא במעלה הראשונה אך מנגד, גופי תאורה אלו יקרים יותר מגופי תאורה סטנדרטים.

גופי תאורה תלויים למטבח

מנורות תליה אלו גופי תאורה נתלים מהתקרה עם שרשראות או עם חוטים. אנו ממליצים על גופי תאורה אלו במיוחד לפינת האוכל, שלעיתים משולבת יחד עם המטבח. גם אם פינת האוכל אינה משולבת עם המטבח, לעיתים קרובות, בעיקר בסגנונות מטבח כפרי, קיים המרחב המתאים להוספת גוף תאורה תלוי. צוות גולדן לייט לשירותכם כמובן, בכל צעד ושאלה בנושא.

גופי תאורה צמודי תקרה וצמודי קיר

בניגוד לגופי תאורה שקועים, את גופי התאורה הללו תוכלו להצמיד לקיר או לתקרה, וכן ניתן לראות את גוף התאורה.

כמה גופי תאורה מומלץ למקם במטבח?

זו שאלה פופולארית שחוזרת על עצמה בכל פעם מחדש. אנשים רבים אינם בטוחים אם כדאי למקף גוף תאורה אחד, או מספר גופים במקביל. ההמלצה היא לשלב מספר גופי תאורה במקביל. לא נשכח שהמטבח, לא משנה מה גודלו, מחולק למספר מרחבים בגדלים שונים, וחשוב שכל מרחב יקבל את התאורה המספקת. בעבר היה נהוג למקם תאורה מרכזית אחת שמאירה את כל המטבח. היום זה כבר ברור כי על מנת למנוע איזורים פחות מוארים, נעדיף למקם מספר גופי תאורה במטבח, שיסייעו לפזר את התאורה על פני שטחים גדולים יותר.
הדבר דומה למצב של תאורה לסלון. בעבר היה נהוג למקם תאורה מרכזית אחת, כיום מובן יותר כי ישנם מרחבים בסלון שנרצה להדגיש בהם תאורה חזקה יותר שתשמש לקריאה למשל וכן תאורה חלשה יותר המייצרת אווירה קלה, נעימה ושקטה.

גופי תאורה בהתאמה אישית

בגולדן לייט אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להתאים את התאורה לצרכים שלכם, למבנה אותו תרצו לעצב ולהאיר, באופן המיטבי ביותר. היועצים המקצועיים שלנו עומדים לרשותכם ויסייעו לכם לבחור גופי תאורה מעוצבים למטבח ולכל הבית, תוך התאמה מקצועית ועיצובית באופן המקסימאלי.