You are currently viewing מחפשים גופי תאורה תעשייתיים ולמשרדים? אלו הדברים שאתם צריכים לשקול

מחפשים גופי תאורה תעשייתיים ולמשרדים? אלו הדברים שאתם צריכים לשקול

בעבר, תפקידם היחיד של גופי תאורה היה להאיר את החלל. היום תאורה הפכה למרכזית בעיצוב ובפונקציונליות, ויש לה תפקיד חשוב בהכתבת האווירה. ניתן למצוא מגוון רחב של מנורות בצבעים, עיצובים וסוגים שונים, מתעשייתי למודרני לקלאסי לווינטג', והמבחר הנרחב הזה עשוי בהחלט לבלבל.

לתאורה אין משמעות רק בעיצוב הבית – יש לה חשיבות מכרעת גם בסביבה עסקית ותעשייתית, כמו בחדרי משרדים או במחסנים, שטחי מסחר ורחובות, ולכן חשוב לבצע את ההחלטה הזו ברצינות ולשקול את האופציות השונות לפני שמגיעים להחלטה.

גופי תאורה למשרדים

גופי תאורה במשרד הם אלו שיוצרים את האווירה במשרד, ויש להם השפעה מוחלטת על פרודוקטיביות העובדים – לכן יש לשים דגש על בחירה נכונה של תאורה למשרדים. חשוב לבחור בכאלו שאינם פולטים חום רב כדי לא לעייף את העובדים, וכן רצוי לספק אורה שפולטת אור בהיר כדי ליצור אווירה פרודוקטיבית שלא מפריעה לעובד ולא יוצרת השתקפויות בצג המחשב. לעומת זאת, באזורי מנוחה רצוי לספק תאורה רכה כדי ליצור אווירה נעימה ואינטימית, וכדאי לשקול שימוש בתאורת לד כדי לחסוך הוצאות חשמל מפלצתיות במשרד. גם סוג העסק צריך להוות שיקול בבחירת התאורה – משרד עו"ד יכול להסתפק בתאורה פשוטה, אך על משרד פרסום לשקול תאורה מעוצבת ובולטת לעין.

גופי תאורה תעשייתיים

בפן התעשייתי, לגופי תאורה יש פונקציות שונות שעליהן למלא מלבד הארת החלל. לדוגמא, תאורה במרכזי קניות צריכה ליצור סביב נוחה ומזמינה עם אור חם. לעומת זאת תאורה בסופרמרקט מתמקדת בהבלטה והחמאה למוצרים מסוימים במחלקות השונות. כשמדברים על מבני תעשייה ומחסנים, נדרשת תאורה תעשייתית, גבוהה וחסכונית, שתיצור סביבת עבודה בטוחה ומוארת, בעוד תאורת רחוב צריכה להיות חסכונית וחזקה ולהתמודד עם פעילות מסביב לשעון.