You are currently viewing תאורה לגינה – 5 טיפים שלא חשבתם עליהם

תאורה לגינה – 5 טיפים שלא חשבתם עליהם

התחום של תאורת חוץ הוא עולם שלם אשר כולל סוגים מגוונים של תאורה אשר יכולה לעשות פלאות לחצר, לגינה, למרפסת, ולכל המרחב בחוץ. מה מומלץ עבור תאורה לגינה? כיצד נבחר תאורה לחצר? במאמר הבא נשתדל לתת לכם כמה שיותר עצות וטיפים בנושא.

תאורה לגינה

אולי חלקכם זוכרים כי בעבר, תאורה לגינה הייתה די סטנדרטית. זה היה מסתכם בלפידים, נרות בתוך פוטופורים, ספוטים של נורות הלוגן או נורות ליבה. נורות ליבה וספוטים של הלוגן עושים פלאות במרחב של החצר, עיקר העניין הוא שעבור תאורת חוץ כזו חשוב לקחת בחשבון שיש מקומות לחים (גם בקיץ בגלל שמשקים) ויש לדאוג לאספקת חשמל בטיחותית וממוגנת. מה גם שנורות ליבה ונורות הלוגן מתחממות, צורכות כמויות רבות של חשמל, והן אולי עושות פלאות מבחינת תאורה לחצר, אבל נהיו פחות פופולריות בשנים האחרונות. לשמחתנו, פתרונות חדשים נולדו בשנים האחרונות, אשר מציעים תאורה ברמה גבוהה ואלגנטית, ועם יתרונות משמעותיים על נורות הליבה והספוטים.

תאורה סולארית לגינה

לאחרונה מקובל יותר להשתמש במנורות סולאריות נטענות עבור תאורה לגינה. מדובר במנורות אשר מקבלות האנרגיה לה הן זקוקות מהשמש, הן נטענות מהשמש ולאחר מכן פולטות את האנרגיה בתאורה. עם זאת, חשוב להבין, כי במידה ולא מדובר בגוף תאורה סולארי גדול, הרי שיכולתו להאיר במהלך כל הלילה בעוצמה גבוהה, היא די נמוכה. ניתן ומומלץ להיעזר בהן לתאורה ממוקדת.

תאורה חסכונית לגינה ולחצר

כולם כבר יודעים ומיישמים: זה ברור כי תאורת LED היא התאורה החסכונית ביותר והמומלצת ביותר. התאורה הזו מומלצת לא רק בגלל היותה חסכונית, יש לה מספר יתרונות. קודם כל, עוצמת ההארה של חזקה ביותר. שנית, היא לא פולטת חום ובכך מורידה מהפרק סכנה של שריפה. בנוסף, ניתן לבחור צבע חם או קר, ולשלוט בכל גופי התאורה לגינה באמצעות אפליקציה מהנייד, יותר פשוט מזה? אגב, גם בתחום של תאורה למרפסת אנו בהחלט ממליצים על תאורת לד.

תאורה מעוצבת לחצר

גופי תאורה מעוצבים, יכולים לסייע לכם להאיר באופן מקצועי את המרחב אותו תרצו להאיר בגינה ובחצר, ולשמור על אסתטיקה ויופי, באותה נשימה. אין צורך להתפשר יותר! חשוב לקחת בחשבון אפקטים של מים, לחות, שמש, ובהתאם לנתונים אלו נוספים, ניתן להרכיב גופי תאורה חדישים, חסכוניים, אשר משתלבים באופן מפתיע עם החצר ועם המרחב אותו תרצו להאיר.

החשוב ביותר: ייעוץ מקצועי עם ניסיון רב בעולם התאורה

בבואכם לתכנן ולבנות את התאורה אותה תרצו למקם בגינה, בחצר, תאורה למרפסת, או בכל חלל חוץ, אנו ממליצים לכם לבחון את האפשרויות באופן רחב, ולהיעזר במומחים היועצים של גולדן לייט לשם כך. היועצים שלנו יידעו לשאול אתכם את השאלות הנכונות, על מנת לקבל מידע, שיסייע לכם לבחור את התאורה המתאימה לכם ביותר.