You are currently viewing טיפים לתאורה לבית

טיפים לתאורה לבית

עומדים לשפץ את הדירה? מתכננים לעבור לדירה חדשה? רגע לפני שאתם מתמקמים במרחב החדש – שווה לכם להקדיש תשומת לב מיוחדת לבחירת תאורה לבית. לבחירה נכונה של תאורה לבית יש השפעה רבה על איכות החיים – היא משפיעה על מראה החדרים, על התחושה בהם ואפילו על בריאותנו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לראות את האור:

אז מה צריך לדעת לפני שבוחרים תאורה לבית?

  1. תכנון מראש – לפני שאתם בוחרים תאורה לבית, נסו לתכנן עד כמה שניתן את השימושים שתעשו במרחב – היכן ימוקם שולחן האוכל, איפה תשבו לקרוא, איפה תצפו בטלוויזיה, איפה תנוחו. התכנון של חיי היום יום שלכם במרחב יעזור לכם לבחור את התאורה המתאימה לכל אזור ואזור בהתאם לשימושים שתעשו בו.
  2. הקפידו על פונקציונליות – גופי תאורה יכולים להיות פריט דקורטיבי נפלא, אבל אנשים רבים מתמקדים לעתים יתר על המידה במראה של הגוף עצמו ולא שמים דגש מספיק על האור שהוא מפיץ. לנראות יש כמובן חשיבות, אבל אסור לשכוח שלאיכות התאורה בבית יש השפעה רבה על נוחות החיים שלנו בו.
  3. חיסכון בעלויות – כשאנחנו מעצבים בית, אנחנו לא תמיד זוכרים לשים לב לעלות התחזוקה השוטפת שנדרשת מאיתנו וזה נכון גם לנושא התאורה. לצד העלות של בחירת גופי תאורה לבית, חשוב לשים לב גם לעלות שצפויה להיות לשימוש הקבוע בתאורה. ככל שנשכיל לבחור בתאורה נכונה יותר, שמנצלת את המרחבים הפנימיים ועושה שימוש בנורות חסכוניות שצורכות פחות חשמל ושאין צורך להחליפן לעתים קרובות, כך תפחת עלות התחזוקה של תאורה לבית.
  4. נוחות שימוש – תאורה יפה ומרשימה זה דבר חשוב, אבל אסור לתת לה לבוא על חשבון הידידותיות למשתמש. כשאתם בוחרים תאורה לבית, שימו לב לכך שאתם יכולים להשתמש בה בנוחות – בהדלקה ובכיבוי, ובעת הצורך בהחלפת הנורות.
  5. בריאות העיניים – תאורה חלשה או חזקה מדי עלולה לפגוע בבריאות שלנו. הדבר נכון במיוחד לאזורים שבהם אנו עושים שימוש מאומץ בעיניים, כגון פינת העבודה שבה ממוקם המחשב, או פינת הקריאה. באזורים אלו חשוב להקפיד במיוחד על תאורה נכונה, ובמקרה שיש לכם בעיות ראייה, אפילו להתייעץ עם מומחים בנושא.
  6. הדברים הקטנים שמשנים בגדול – לצד הפונקציונליות, תאורה לבית היא גם כלי נפלא לייצר אווירה מיוחדת. בעזרת שימוש בפתרונות תאורה מיוחדים, במיקומים מפתיעים, אתם יכולים לתת לבית שלכם מראה ודגש ייחודי. נסו לחשוב על כמה מקומות כאלה, פינות חמד בבית, שבהן תתקינו תאורה ייחודית.
  7. ייעוץ מקצועי – לצד כל הטיפים הללו, חשוב לזכור שבחירת תאורה לבית היא עניין מורכב ולא פשוט. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לצד הייצור והשיווק של גופי תאורה לבית, אנחנו מספרים שירות אישי ללקוחותינו, ועוזרים להם למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבורם. רוצים לדעת עוד? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.