You are currently viewing תכנון נכון של תאורה בחללי עבודה משותפים
modern loft office interior. 3d rendering concept

תכנון נכון של תאורה בחללי עבודה משותפים

כולנו כבר שמענו על הפתרון המוביל והפופולארי בתחום המשרדים וחללי העבודה: חללי עבודה משותפים. אם אתם מחפשים חללי עבודה בירושלים, לא תצטרכו יותר להיכנס לכל אתר ולחפש מה מתאים לכם, בדילוגים בין אתרים. אם תבדקו את הנתונים שמספק אתר ספייסנטר, תוכלו להיווכח שחללי עבודה בתל אביב למשל, או גם חללי עבודה בהרצליה, מרוכזים באתר אחד בצורה מסודרת, נגישה, מה שחוסך זמן ואנרגיה. הפעם נתייחס לנושא התאורה בחללי עבודה משותפים, עם המלצות לתכנון נכון של תאורה.

השימוש באור יום

בטח שמתם לב שמרבית חללי העבודה המשותפים כיום בארץ, משתמשים באלמנט האור הטבעי במרחבי העבודה. מדוע? הסיבה פשוטה. באנו לעבוד, חבר'ה, לא באנו לפאב אפלולי או למסעדה רומנטית, נכון? מחקרים שנעשו בארצות הברית ב-20 השנים האחרונות מראים כי אחד הדברים המרכזיים אשר חשובים לאנשים בסביבת עבודה משרדית, הוא אלמנט האור המרובה, וכמה שיותר טבעי, יותר טוב. כלומר, אם אפשר לתכנן את המקום כך שיהיה משופע בחלונות גדולים ולא בפלורוסנטים גדולים, הרי שהסיכוי למלא אותו בעובדים מרוצים, גדול יותר.

ואם אני לא בנאדם של הרבה אור?

יש גם כאלו, נכון? לא כולם אוהבים לעבוד באור יום מגניב, יש כאלו שזה מסנוור אותם, ויש כאלו שזה פשוט לא נעים להם בעיניים. הפתרון? אם בתכנון תאורה עסקינן, כדאי לוודא שהמקום מאפשר גם פיתוח של חללים קצת פחות "מסנוורים". זה יכול לבוא לידי ביטוי במשרדים משותפים או גם בחללים פתוחים, מה שחשוב הוא שתהיה את האופציה לחלל מואר ולחלל פחות מואר. שימו לב בתכנון התאורה של חללי עבודה משותפים, לתת מענה ופתרון לשתי האופציות.

ואחרי שהשמש שוקעת?

שאלה מצוינת, בואו נזכור גם שבשיא החורף בשעה חמש כבר חשוך בחוץ, ורבים מאיתנו ממשיכים לעבוד אחרי השעה חמש, נכון? במקרה הזה, אנו ממליצים לתכנן את התאורה של המקום כך שתשלב באופן הרמוני תאורה חמה ותאורה קרה. תאורה חמה מאופיינת בצבעים חמים כגון צהוב, תאורה קרה מאופיינת בצבעים קרים כגון לבן. התאורה הצהובה נחשבת לסימפטית יותר, אבל אין זהו נתון שניתן לקבוע ב-100%, כי על טעם ועל ריח אין על מה להתווכח, נכון? מה שחשוב הוא לספק פתרון הרמוני שמאפשר ללקוחות שלכם ליהנות מהתאורה שהם מעדיפים: חמה או קרה.

ספייסנטר – האתר המוביל בהשוואת חללי עבודה בישראל

אתר ספייסנטר הוא האתר המוביל בישראל של השוואת חללי עבודה משותפים. מחפשים חללי עבודה? הגעתם לכתובת הנכונה! האתר אחראי להציג לכם את המידע המדויק הרלוונטי לכם לגבי כל מקום ברזולוציות מקצועיות. פר עיר, פר עמדה, משרד, חדר ישיבות ועוד.
היתרון: ריכוז כל הנתונים במקום אחד, מה שחוסך לכם המון זמן. אם פעם הייתם צריכים להיכנס בעצמכם לכל האתרים של חללי עבודה משותפים, ולבדוק מה מתאים לכם, הרי שכיום אתם יכולים לחסוך את הזמן הזה, להיכנס לאתר ספייסנטר ולקבל את כל הנתונים הרלוונטיים לכם במקום.